9 Haziran 2016 Perşembe

Ayrılsak Da Beraberiz Dizi Replikleri

Barlas sopa yiyecekse bırak Binali abiden yesin, adamın dayağı inanılmaz. Daha önce böyle dayak yemedim. Bıktım artık Berna, teyze... thumbnail 1 summary

  • Barlas sopa yiyecekse bırak Binali abiden yesin, adamın dayağı inanılmaz. Daha önce böyle dayak yemedim.
  • Bıktım artık Berna, teyzem bana sürekli gerizekalı muamelesi yapıyor. Sence ben gerizekalı mıyım?
  • Yani evim o kadar büyük ki Berna, gelsen bile zaten birbirimizi fazla görmeyiz.
  • İşte bu da benim rahatlama kitim. Ne zaman biri canımı sıksa kafasını patlatıyorum rahatlıyorum.
  • Uyku sersemi gelip lades yapacaksın he?Yer miyim?Ortadoğu ve Balkanlar’ın lades şampyonuyum ben be!
  • Diyet deme bana. Ben diyete girdim sekiz kilo aldım Feridun. Bir türlü kilo veremiyorum..
  • Ne kadar komiksin Teoman. Bi daha böyle bi espri yapmadan önce haber ver de sığınaklara kaçalım.
  • Ben bu yemeği yerim. Bayıla bayıla yerim, kilo falan da umrumda olmaz.
  • Dışarıdan bakınca Teoman anlayışlı modern biri gibi gözüküyor di mi? Evde hiç öyle değil canım.
  • Berna var ya beni hiç tanımamış. Bana ne dersen ben onun tam tersini yaparım be…
  • Kimin akrabası kime ne takmış ise o onu alsın.
  • Teoman asla masa kurmama yardım etmez.
  • Tamam inatçıyız, kavgacıyız. Ama birbirimize hala aşığız. Ne oldu? Buna itiraz etmedin…
  • Ama zararın neresinden dönersen kar, Berna artık bekar…
  • Çin’den akıllı telefon getiriyoruz. Süper akıllı. Dahi telefon. Akıllı telefonların Einstein’ı!
  • Gelini kapıcıya taşıtan adamdan hayır mı gelir ya…?
  • Hasta ettin beni hasta! [ 3 sene önce.. ( hastayım sana, hasta.. ) ]
  • Ben 3,5 milyar erkek arasında seninle mi evlendim!
  • – Bo şa nı yo rumm!
    * Sen bensiz bir hiç olacaksın Teoman Bey



Hiç yorum yok

Yorum Gönder