17 Haziran 2016 Cuma

Beyaz Yalan Dizi Replikleri

Sana kızmaktan, tehditler savurmaktan memnun muyum sanıyorsun ? Lütfen bu şımarıklıklarına son ver. Artık neye, kime inanacağımı ş... thumbnail 1 summary

  • Sana kızmaktan, tehditler savurmaktan memnun muyum sanıyorsun ? Lütfen bu şımarıklıklarına son ver.
  • Artık neye, kime inanacağımı şaşırdım; ben bu kadar yalana batmışken..
  • Karakola düşüp kepaze olmadığın kalmıştı sonunda onu da başardın. Yazıklar olsun sana, artık bu eve hapissin!
  • Amcam seni tanısa çok sever, sen onun hayallerindeki Alara Korel 'sin. Terbiyeli, çalışkan, terbiyeli…
  • Gelmeyecektik bu partiye, yalan söyledik ve cezalandırıldık !
  • O benim hayatımı mahvederse ben onu rezil ederim.
  • Beni mutlu edersen bende seni mutlu ederim.
  • – Beni buradan çıkar, lütfen.
    * Burası sana yaramış, tutabildikleri kadar tutsunlar bence.
  • Bundan sonra yaptığın her hatanın bir cezası olacak, bunu o kafana sok !
  • Para için herkesin bir sebebi vardır!
  • Kaderden kaçılmaz.
  • Mahvederim seni; Kredi kartımı kullandın, benim yerime sınava girdin, dolandırıcılıktan hapse attırırım seni! Yarın bekliyorum…
  • Dik dur, havalı yürü, neydi heh Cat Walks !
  • Amcam seni tanısa çok sever, sen onun hayallerindeki Alara Korel'sin. Terbiyeli, çalışkan, terbiyeli..
  • Paranın açamayacağı kapı yoktur. Herkesin bir fiyatı vardır !
  • Hayatta her yaptığımızın bir bedeli var, ben ödüyorum sen de ödeyeceksin !
  • Bir kadınla hayatını geçirip geçiremeyeceğini bilirsin zaten. Odur ya da değildir.
  • Gelmeyecektik bu partiye, yalan söyledik ve cezalandırıldık !
  • Paramla döverim piyasadan silerim sizi…
  • Bu parti bizim bütün hayatımızı değiştirecek!
  • Hep sizin yüzünüzden, ölmeyecektiniz!
  • Sen benim hayatımı mahvettin, ben de senin hayatını mahvedeceğim!
  • Hayal edebileceği her şeye sahipti, özgürlüğü hariç.
  • Başkasının hayatı, başkasının ihaneti!



Hiç yorum yok

Yorum Gönder