16 Haziran 2016 Perşembe

Güllerin Savaşı Dizi Replikleri

Kraliçe öldü yaşasın yeni kraliçe! – Bizi tebrik etmeyecekmisiniz cahide hanım. * Sen nasıl bir kızsın! Sen şimdi herşey b... thumbnail 1 summary

  • Kraliçe öldü yaşasın yeni kraliçe!
  • – Bizi tebrik etmeyecekmisiniz cahide hanım.
    * Sen nasıl bir kızsın!
  • Sen şimdi herşey bitti sanıyorsun değil mi? Kazandığını sandığın bu zafer, senin için herşeyin sonu olacak Gülru.
  • Uyduruk bir evlilik yaptın diye kendini gerçekten evin hanımımı sanıyorsun sen. Sen baksana benim gözlerime!
  • Savaş daha bitmedi Gülfem, savaş yeni başlıyor!
  • Sen şimdi gerçekten bizi bırakıp gittin mi baba? Gerçekten sensizmiyim ben artık.
  • Bana her seferinde git desen de, ben gidemem. Çünkü ben seni seviyorum. Hayatından gitmiyorum ama teslim olmicam.
  • Ben senin babanın katilini unuttum, sana da unutturucam. Sana söz veriyorum ben sana da unutturucam. Sen bana evet dersen ben sana herşeyi unutturum.
  • – Seni neyle suçlamamdan korkuyorsun anne.
    * Senin beni neyle suçlamak istediğini anlamış değilim ki.
    – Ama sen nedense suçlu gibi hissediyosun.
  • İstersen kapıdan değil, bacadan gir doktor. Kaybettin, hemde öyle bir kaybettin ki bitti. Ben ne çektiysem, aynısını çekeceksin. Benim bile bir parçacık gururum kaldı şuramda ama sende o bile yok.
  • Cihan sevgiyle aşk çok farklı şeyler. Ben sana aşık değilim.
  • – Ben senin için hayatımdaki herkesi karşıma aldım.
    * Bundan sonra hiç birşey bize engel olamayacak. Ben artık sadece sana, aşkımıza inanacağım.
  • – Evlenme teklifi edecek başka bir kız bulamadınız mı Cihan bey?
    * Yonca defol git şurdan!



Hiç yorum yok

Yorum Gönder