19 Haziran 2016 Pazar

Hayatımın Şansı Film Replikleri

Sana bir tavsiye… Mesafeyi koru. Yoksa adam tekrar hapse gönderildiğinde acı çekersin. – 10 yıldır pek çok kişiden yardım aldım… A... thumbnail 1 summary

  • Sana bir tavsiye… Mesafeyi koru. Yoksa adam tekrar hapse gönderildiğinde acı çekersin.
  • – 10 yıldır pek çok kişiden yardım aldım… Ama sen gerçekten farklısın.
    * Farklı mı?
  • – Azgın boğa.
    * Hayır, kes şunu, azgın boğa değilim. Boğa deme.
  • – Coca Cola reklamını biliyor musun?
    * Ne?
  • Ne yapıyorsun? Kes şu saçmalığı. Coca Cola bitti. Herkes işinin başına!
  • – Samba gel hadi.
    * Ne oldu?
    – Yapamam. İmkansız.
    * Ayakkabıları at.
    – Ne yaptın lan?
    * Attım.
    – Çatıdan in.
    * Oynaşmak mı istiyorsun?
  • – Bira daha geleneksel takılalım.
    * Bana geleneksel de uyar.
    – Samba, sana söylemek istiyordum. Seninleyken kendimi iyi hissediyorum.
  • – Şurayı deneyebiliriz.
    * Nasıl hissediyorsun?
    – Konuşmayı bırak.
  • Sana ne oldu? Niçin buradasın? Benim gibi bir adamla, gecenin 3’ünde…
  • Bir kadını da katıp işleri karıştırma. Daha fazla soruna yol açacak.
  • Bir kadına ne verebilirsin ki?
  • Bir kez olsun kendi adıma karar veremez miyim? Benim için neyin doğru olduğunu nereden biliyorsun? Ya buna inanmak istiyorsam?
  • – Seni bayağı hırpalamışlar.
    * Ağzımda sorun yok aslında. Kesik alnımda.
    – Afedersin..



Hiç yorum yok

Yorum Gönder