9 Haziran 2016 Perşembe

Hülya Avşar Sözleri

Ya tozu dumana katacaksın benim gibi, yada tozu dumanı yutacaksın diğerleri gibi! Hayattaki en seksi şey başarıdır. Eşşeklik... thumbnail 1 summary

  • Ya tozu dumana katacaksın benim gibi, yada tozu dumanı yutacaksın diğerleri gibi!
  • Hayattaki en seksi şey başarıdır.
  • Eşşeklik gider ama cahillik baki kalır.
  • Tek rakibim aynadaki yansımam!
  • Türkiye’nin en güzel kadınıyım.
  • Erkek aldatır yeter ki çaktırmasın!
  • Bir gün benden güzeli çıkarsa ikinciliğe düşeceğimi ilk ben söyleyeceğim.
  • Türkiye’nin en zeki kadını benim.
  • Yaşadığım şeyleri düşünüp gülümsüyorum. Hayatım sitcom dizisi gibi.
  • Sanat dünyasının maestrosuyum.
  • Şampiyon belli ikinci kim?
  • Ben bir idolüm.
  • Bir TV programında:”aslında ben zannedildiği kadar kötü bir insan değilim”demişti.
  • Ben markayım.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder