14 Haziran 2016 Salı

Kapak Sözler

Sende haklısın.. Adam gibi konuş dedim diye bu susmalar! Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da geç kenara adam gibi nasıl ... thumbnail 1 summary

  • Sende haklısın.. Adam gibi konuş dedim diye bu susmalar!
  • Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da geç kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.
  • Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi.
  • Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere.
  • Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; Sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde.
  • 70 yaşındaki halinle o turnaklarına ojeyi taşırmadan sürebiliyorsan otobüste de ayakta durabilirsin teyzeciğim inan çok yorgunum…
  • Bir güzel söz söyleme sanatı varsa, birde güzel anlama ve dinleme sanatı vardır.
  • Düğmesiz telefonlar, kolsuz kapılar, beyinsiz insanlar, Hissiz aşklar…
  • Aşk mesafe yüzünden ölmez, şüphe yüzünden ölür.

  • Sevenler gece ağlar. Sevenler gece düşünür. Sevenler gece Ölür. Bu sevenler gündüz yaşıyor mu hep merak etmişimdir.
  • Tutunacak bir dalın olup olmadığını düşmeden bilemezsin.
  • Sanal alemde sarmıyo artık kankalar. Ama vazgeçer misin diye sorsalar insan nefes almadan yaşayabilir mi gibi bir cevap veririm.
  • Eskiden altını çizdiklerimin, şimdi ise üstünü çiziyorum..
  • Arada bir AYNA’ya bakmalı insan. Güzel miyim diye değil. İNSAN mıyım diye..
  • Cep telefonundaki sinyaller gibisin. Bir gidip, bir geliyorsun.
  • Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.
  • Uyutmayan gecelerde Duamdır.. Rabbim yaktığı kadar yüreğini yak.. Sevmiyorsa sevmeyecekse kalbimden sevdasını sök at.. Yangınıma az da olsa su serp..
  • Dostluk ve para, zeytinyağı ve su gibidir.
  • Ben çok küfür etmiyorum siz çok terbiyeli taklidi yapıyorsunuz…
  • İnandığın yolda tek başına kalsan da, mücadeleye devam etmelisin.
  • Öyle bir öldün ki bende artık gözümde bile canlandıramıyorum seni…
  • Giydiğiniz elbise değil, taşıdığınız karakter kaliteli olsun.
  • Gidenlere bir lafım yok. Acılarını geride bırakmasınlar yeter.
  • Doğruları söyleyen insanı yalnızlığın eline verirler.
  • Bugün seni düşünmeden yaşayabilmeyi başardığım ilk gün. Hadi topla seni benden. Kalbim seni uğurluyor. Al bu yara sende kalsın. Artık beni acıtmıyor.
  • Ömrü bitene kadar sevmeli insan, menfaatları bitene kadar değil.
  • Gidenin ardından su dökülmez. Çay demlenir!
  • Ve oyun sırası bana gelmişti ama küçük oyunlar sevmezdim.. Bende hayatıyla oynadım.
  • Birini sevmek için nedenin yoksa, onu gerçekten seviyorsundur.
  • Bazen edep yahu! diye bağırasım geliyor!
  • Sinirliyken sus! Sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz!
  • Güvensiz kalplerimizi, KARAKTERSİZ insanlara borçluyuz.
  • Bambaşka yerlere gidiyorken, kalktım sana geldim.
  • Son elvedanızı kaldırabilecek kadar merhabalarınız olsun inşaAllah…!
  • Başka biri olmaya çalışmak, kendini harcamaktır.
  • Bana, iki sokak kadar yakın.. Cehennemin dibi kadar uzak olan sevgili.. Tek taşa bile razıydım ben. Yeter ki senden olsun…
  • Yaşamak lüzumlu olma sanatıdır, kendine lazım olmayan biri, hiç kimse için lüzumlu değildir.
  • Nasıl gittiklerini görmeyelim diye vardır belki de; Göz kapakları.
  • Alnı secdeye gidenden zarar gelebilir. Alnıyla beraber gönlü secdeye gidenden zerre kadar zarar gelmez.
  • En iyi silgi tövbedir; Samimiyse leke bırakmaz.
  • İyi de balım, beni sen ittin.. Şimdi kimin tuttuğundan sana ne..?
  • Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
  • Neden sonra farkına varıyor insan, ayağına takılan bütün taşları yoluna kendi döşediğinin..
  • Ey gece aklına düşür sadece.. Tebessüm etsin yeter..
  • Seni yerlerde göklerde bulamazlarken, bende gizli olduğunu sezenler olmuş…
  • İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz; Ben seni, sen kendini.
  • Beni herkes yazı biçimimden ve konuşmamdan tanır. Ama sen sevmemden tanırsın. Ve tanı. Pis severim seni..



Hiç yorum yok

Yorum Gönder