11 Haziran 2016 Cumartesi

Mahalle Sözleri

Yalnızlığı seviyorum da sensizliğe bir türlü alışamadım. Bir gün sende seveceksin, seni sevmeyeni. Huzur denilen o şeyin her... thumbnail 1 summary

  • Yalnızlığı seviyorum da sensizliğe bir türlü alışamadım.
  • Bir gün sende seveceksin, seni sevmeyeni.
  • Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm.
  • Hissediyorum sende özlüyorsun. Artık uzatmasan diyorum.
  • Beni paramparça ettiğinde bile, yüzüne tebessüm ettim.
  • Verdiğin acı o kadar güzel ki, başkasıyla yaşayacağım mutluluğa değişmem.
  • İlk tanıştığımızda senden hoşlanmaktan korkmuştum, sonra sana aşık olmaktan korktum ve şimdi de seni kaybetmekten korkuyorum.
  • Bizim hüznümüzün miktarı çok.
  • İçimde bir dünya, içinde ikimiz.
  • Geç kalınmış değil de, artık gerek kalmamış gibi.
  • Anlatıp, anlaşamamak yordu beni.
  • Hayat sadece bir an; Ya efendisi olursun ya da kölesi.
  • Sorsan, herkes iyidir!
  • Saklayacak bir şeyin yoksa, korkacak bir şeyin yok demektir.
  • Bir bakmışsın Allah hiç ummadığın bir anda, vermiş kalbine mutluluğu.
  • Can benim, düş benim. Ellere nesi?
  • Bir bozuk saattir yüreğim. Hep sende durur.
  • Her şey gönlümüzce olsun dedi, gönlümüzden olduk.
  • Gitmek sadece bir eylemdir. Unutmak ise kocaman bir devrim.
  • İnsanlar, insanların içinde, insana hasret yaşarlar.
  • Öpüyorum gülüşünün bütün kıyılarını.
  • Bir umutla beklediğim en güzel yarınsın..
  • Havalar serin, mevzular derin, en sevdiğim yerin, Kahverengi gözlerin.
  • Bence artık sende herkes gibisin.
  • Çok güzel gülüyordu, sevmeden geçemedim.
  • O gün canım çok acımıştı. Canım bile bana acımıştı.
  • Bir gülüşü var. Kelebek görse, ömrü uzar.
  • Oldu oldu, olmadı çay içeriz.
  • Erkekleri üzmeyin, sevin!
  • Sevmek belki birgün okur diye şair olmaktır.
  • Evet bayım! Bulutları severim ve siz benim gökyüzümsünüz.
  • Sonra çay bize bir gerçeği daha öğretti. Bekleyen her şey soğur, acır ve bayatlar.
  • Banada yazıklar olsun. Çağırsan yine geleceğim.
  • Menfaat caddesinde başlayan dostluk, çile yokuşunda son bulur.
  • Çünkü ayrılıklarda sevdaya dahil, çünkü ayrılanlar hala sevgili.
  • Büyük düşün, kaç kadın şiir edebilir ki seni?
  • Aşk nasip işidir, hesap işi değil. Aşk adayıştır, arayış değil.
  • Ertelenmiş umutlar perişan eder insanı.
  • Sen benim herkese gülümseyerek anlattığım kişiydin.
  • Sen zamanla iyileşen bir yaraydın, ben kaşıya kaşıya büyüttüm seni.
Güzel Durum Sözleri, Yeni Anlamlı Sözler, Kısa Sözler Yeni, Aşk Sözleri, Güzel Sözler Kısa, Yeni Whatsapp Sözleri, Güzel Facebook Sözleri
  • Güzel şeyler olur belki, sen gel bence.
  • Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı haketmemişsindir.
  • İnsan bazen ağlamaz mı? Bakıp bakıp kendine…
  • Oluruna bırak olmazsa tekrar bırakırsın.
  • Seviyorsan git halay çek bence, hem elini tutarsın…
  • İyimisin? diye soruyor. Kötüyüm desek dünyayı yakacak ya hani tesellisine sıçtığım…
  • Bazen olmuyor; Ama o kadar güzel olmuyor ki, ancak bu kadar güzel olmayabilirdi diyorsun.
  • Bazen bir şeyleri oluruna bırakmak onlara sarılmaya, uğraşmaya göre kat kat daha güçlü bir eylemdir.
  • Dünya tersine dönse, vazgeçmem.
  • Vazgeçmişimdir belki? Belki de.
  • Bazen yarım bıraktığın şeyler olur, seninde yarım kaldığın.
  • Umut etmekten bile yorulduysan, anlamını kaybetmişsin demektir.
  • Bu dünyada aşıklardan çok acıkanlar var!
  • Ne ile yaşarsın biliyor musun Çocuk? Aşk ile yaşarsın. Hem de hapşurmadan çok yaşarsın.
  • Açık çay içerdi hep. Demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi.
  • Sen uyurdun, bilmezdin. Ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.
  • Ve güldün, rengarenk yağmurlar yağdı.
  • Hiç bir ayrılık benim ecelime hükmedemez! Gelenle doğmadım ki, gidenle öleyim…
  • Ne olurdu yani, bir senede insanlık moda olsa…
  • Kadınlar erkeklerin gelirlerine, erkeklerde kadınların giderlerine baktığı sürece; Biri gelir, biri gider!…
  • Ölümün olduğu yerde daha ciddi ne olabilir ki.. Boşver gururu Seni Seviyorum.
  • Çayın bensiz hep acı olsun…
  • Azrail bile ayağıma gelecekse, sen neyin tribindesin?
  • Ben hiç para biriktirmedim. İnsan biriktirdim, dost biriktirdim.. Arada bozuk olanlar çıktı; Onları da harcadım gitti.
  • Papatya falı gibisin. Ne sevdiğin belli, ne sevmediğin…
  • Önüne bakmasan diyorum, çarpışsak artık.
  • Yalnızlığım ve ben seni çok bekledik.
  • Benimle yaşlansana. Kitap okurum, çay demler şiir yazarım sana.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder