25 Haziran 2016 Cumartesi

Mucize Film Replikleri

Orda eşkiyalar varmış, koru kendini. Evlenmek isteyen öne çıksın. Ana, Allahını seversen benim için karıya iyi bak. Ana mümk... thumbnail 1 summary

  • Orda eşkiyalar varmış, koru kendini.
  • Evlenmek isteyen öne çıksın.
  • Ana, Allahını seversen benim için karıya iyi bak. Ana mümkünse bıyıkları ve sakalları olmasın. Dişlerine ne olur iyice bak. Biliyorsun dişler benim için en mühimidir.
  • – Hoş geldiniz, nasılsınız?
    – İyi iyi ağzı kokmuyor.
  • – Vallahi dört ayak üstüne düştü. Benim karı senin karıyı anlata anlata bitiremedi.
    – Vıyyy.
    – Benim karı dediki, ben ömrü hayatımda böyle bir güzel ne gördüm, görmedim.
  • – Nasılsınız?
    – Çok iyi.
    – Hele ben iyisimi şu lambayı kapatim.

  • – Evlilik nasıl gidiyor?
    – Kih kih.
    – Abim evden hiç çıkmıyor ki.
  • Kar gelince, bir mapusluk çöker köyün üstüne. Herkes Allaha teslim olur.
  • – Sen bana hayatımı verdin, bende sana kızımı verdim gitti.
    – Benim oğlum sakattır.
    – Kalbi sakat olmasın.
  • Aziz oğlum. Sana bir kız buldum. Anan görmeye gidecek.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder