14 Haziran 2016 Salı

Niyazi Gül Dörtnala Film Replikleri

Veterinerlik hayatınızda bir çok zor durumla karşılaşacaksınız. Bana memleketin en iyi veterinerini bulun. Ah, zaten en iyileriyle... thumbnail 1 summary

  • Veterinerlik hayatınızda bir çok zor durumla karşılaşacaksınız.
  • Bana memleketin en iyi veterinerini bulun. Ah, zaten en iyileriyle çalışıyorum Hüseyin. Daha iyisini bulun!
  • Devlet(köpeği), kapı teyzen.
  • – Niyazi bey, benim sarmam konuştu. Anne dedi.
    * Koskoca kadınsın ya, ne diyecek hayvan? Dayı mı diyecek, emmi mi diyecek!
  • Yarışı kaybettin, belki aşkta kazanmak istersin.
  • – Kim bu kadın?
    * Sultan Şahmerdan ben.
  • – Siz benden tam olarak ne istiyorsunuz ya?
    * Evimin direği, çocuklarımın babası olsun. Başka ne isterim.
  • – Kimsin lan sen.
    * Kimsiniz ulan beyefendi.
  • – Paşa dedem bir hizmetçi parçası için terketmiş kendisini.
    * Paşa gönlün bilir demiş yani.
  • – Bakıyomuyum he, bakmıyorum. Hangi erkek dayanabilir bu manzaraya? Ben artık rus yazarlarla ilgileniyorum. Tolstoy, Dostoyevski, Putin okuyorum.
    * Puşkin olmasın o?
    – Evet, Puşkin.
  • – Hayırdır çocuklar noluyor ya.
    * Kertenkelede sikinti var abi.
  • – Dondurma yalatmış hayvana.
    * Üstünde Tropikal Aramolı yazaydı Niyazi abi. E bunun memleketi değilmi sevmesi lazım da.
    + Hadi ordan, cahil! Dondurma niye yalatıyosun hayvana! O sana bişey yalatıyor mu. Gel beraber sinek yiyelim diyor mu!
  • – Hayvanlar için mucizevi bir ilaç üzerine çalışıyormussunuz.
    * Biraz açarmısınız?
    – Bir düğme yeterli mi?
    * Ne yapıyorsunuz ya!
  • Bu gece acabalar sandıkta, keşkeler mezarlıkta, hormonlar foraaaa Niyazi!
  • – Ben artık bir taksi bulup evime müsaadenizi istim sizden gidim.
    * Sizin bu ev kızı halleriniz öldürecek beni.
  • Ben Profesör Dr. Veteriner Hekim Niyazi Gül, “Hayvanla Hayvan Olmak” kitabınında yazarıyım.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder