21 Haziran 2016 Salı

Şehit Bayram Ali Öztürk Hocaefendi Sözleri

Huzurun kaynağı dindir.. Din, şahsiyettir! Din kimliktir A’dan Z’ye! İslamiyet göçtü gidiyor!.. Sen bana evden, arabadan bah... thumbnail 1 summary

  • Huzurun kaynağı dindir..
  • Din, şahsiyettir! Din kimliktir A’dan Z’ye!
  • İslamiyet göçtü gidiyor!.. Sen bana evden, arabadan bahsediyorsun!..
  • Her mecnunun bir leylası vardır. Eğer müslüman mecnun ise, onun leylası Mevlasıdır..
  • Bir engel çıksa, sıkıntın çoksa, çarende yoksa İstiğfar eyle.
  • Allah’tan korkana ölüm “yar” gelir. Ölümden korkana dünya “dar” gelir.

  • Eyy doğuştan asker doğan, serhadden serhade bir kuş gibi uçan, ufuklarla yarışıp dağları bir o cephede bir bu cephede tahteravalliye çeviren Osmanlı’nın yetim torunları.
  • Bizim şahsiyet sorunumuz yok. Müslümanın kimin izinden gideceği diye bir problem yoktur. Rasul-i Ekrem Sallallahu Aleyhi ve Sellem ve Onun izine hasret çeken insanların izlerine biz hasretiz.
  • Bir noktada anlaşalım senle! Seviyor musun? Sevmiyor musun? Seviyorsan, iş bitmiştir! Sevmiyorsan bizim daha çook işimiz var demektir..
  • Kainatta durmak diye birşey yoktur!
  • Bana durmayan talebe lazım.
  • Ben senin için peki öleceğim, sen bana bir ‘ahh’ çekmeyeceksin. Vefakârlık bu mu?
  • Sen benden ayrıldıktan sonra durmayacaksın! Yanacaksın, yakacaksın icabında!
  • Oğlum! Bizde döneklik yoktur!
  • Afedersin Ecdâdın tabiriyle ‘at iziyle it izi birbirine karıştı, sapla saman birbirine karıştı’ Doktorluk işimiz olur doktora gideriz, mühendislik işimiz olur mühendise gideriz; Dine geldik mi herkes Müfti, herkes Şeyhulİslâm!
  • Bizim çok şeye ihtiyacımız var amma bizim şu an tek şeye ihtiyacımız var. Tek şeye ihtiyacımız var; Çanakkaledeki ruhu, Hicazdaki o ruhu, Sarıkamıştaki o ruhu elde etmek.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder