17 Haziran 2016 Cuma

Tess Gerritsen Sözleri

Hayat bi kumardır, özellikle aşk… Oynadığım son kumarda kaybettim.. Peki şimdi neyin üzerine kumar oynuyorum? Aramızdaki problemleri düz... thumbnail 1 summary

  • Hayat bi kumardır, özellikle aşk… Oynadığım son kumarda kaybettim.. Peki şimdi neyin üzerine kumar oynuyorum? Aramızdaki problemleri düzeltmek üzere mi yoksa kalbimin yeniden kırılması üzerine mi?
  • Kalpler,sonuçlarını pek değerlendirmeden seçimlerini yapar.Seçimini yaptıktan sonra da kendisini bekleyen yalnız geceleri düşünmez.
  • Ona aşık olmam sadece bir ayımı aldı, çekip gidişini seyretmem bir yıldan fazla. Öğrendiğim tek şey, ilişkinin tek bir günde bitmediği. Sevgililerin çoğu ayağa kalkıp öyle aniden çekip gitmiyor. Bunu yavaş yavaş, adım adım, her seferinde inciterek yapıyorlar.
  • Baştan çıkarıcı şeylerin cazibesine karşı savaşmak da, bir bakıma yer çekimine karşı savaşmak gibidir ve düstüğümüzde her zaman dumura uğrarız.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder