3 Haziran 2016 Cuma

Tumblr Sözleri

Bence mutluluk çok özlediğin insanı bir anda karşında görüp ona sarılmak. Canım diyip, Can bırakmayıp, Anılarda yaşatmaktı seninki... thumbnail 1 summary

  • Bence mutluluk çok özlediğin insanı bir anda karşında görüp ona sarılmak.
  • Canım diyip, Can bırakmayıp, Anılarda yaşatmaktı seninkisi.
  • En iyi ilişki biçimi; Arkadaşlığın bir üstü, sevgililiğin bir altı.
  • Kimseyi sürekli konuşmak isteyecek kadar sevmeyin. Kimseyi sürekli görmek isteyecek kadar da sevmeyin. En iyisi kimseyi sevmeyin.
  • Mesela biri lazım hergün merak edecek, 1 saat konuşmasak dünyaları başıma yıkacak biri.
  • Sonra mı? Sonrası malum; Kim ne yaptıysa önüne çıkacak Ama eninde, ama sonunda.
  • Bu şehir benim üzerime yıkılıyor. Yemin ederim bazen nefes alamıyorum. Tüm anılar üzerime çöküyor bildiğin gibi değil.
  • Birbirimiz için doğru insan olduğumuz düşüncesi o kadar işlemiş ki içime, gerçeği kabullenemiyorum.
  • Beklemek de acı vericidir, unutmak da. Ama en berbatı bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı?
  • Yorgunum. Anlatmaktan değil susmaktan. Yaşamaktan değil, yaşayamamaktan. O kadar yorgunum.
  • Ben sana içimdeki acıyı anlatmaya çalışırken, sen başkasını dinliyordun.
  • Boynunun kokusuna sarılıp uyumak istediğim gecelerin haddi hesabı yok.
  • Tren geçmiyor diye raylar sökülür mü yerinden? Gemi gelmiyor diye kuruyan bir deniz gördün mü?
  • Eğer gelecek olursan telafi etmen gereken çok ciddi kırgınlıklarım var, bunu bilerek gel.
  • Her şey çok güzel olacak. Belki bugün değil ama, elbet bir gün.
  • Üzülmesine dayanamadığım insanın canı yansın istedim. Beni nasıl yaktıysa o da öyle yansın. Bir gece yarısı içi sızlasın istedim.
  • Ne demiş Nazım Hikmet; Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir adamın omzuna ağır gelir.
  • Şuan sadece bi sahil kenarında onu karşıma oturtup bi sigara yakıp bütün her şeyi sabaha kadar anlatasım var ama hayat şartları el vermiyor.
  • Her gün gördüğünüz, dokunduğunuz, öptüğünüz birini sevmek çok basit. Kolaysa hiçbir çıkarınız olmadan öylece uzaktan sevmeyi denesenize.
  • Dokunmadan sevmenin mümkün olduğunu sende öğrendim ben. O kadar mesafeye rağmen kemiklerini kıra kıra sarıldım sana.
  • İnsanların biribirinin arkasından bu kadar çok konuşup sonra bu kadar fazla samimi olması beni fazlasıyla güldürüyor, lütfen biraz karakter.
  • Aynı cinsin iki farklı türüdür, erkek ve adam.
  • Kulaklık diye bir şey icat etmişler, kara gün dostu yemin ederim.
  • 7 saniyelik rüyanın içinde sana sarıldığımı hissettiğim o anı, dünyalara değişmem.
  • Sana verdiğim değere yakışır şekilde hareket etmeyi öğrendiğinde gel, yeniden tanışalım.
  • Biz de üzülüyoruz ama profesyonel olduğumuz için belli olmuyor.
  • Sana onlarca kişi yazabilir ama sen sadece onunla konuşmak istersin.
  • Herkes yanında çocuklaşabileceği, saçmalayabileceği bir sevgili ister.
  • Birini gerçekten sevdiğinde onun yaptığı hatalar senin hislerini değiştirmez.
  • Fazla ısrar etmeyeceksin. Elinden geleni hakkıyla yapıp, bekleyeceksin. İnat iyidir ama kıvamında. Vazgeçeceğin noktayı çok iyi bileceksin.
  • O kadar yıpratıldılar ki sevmekten korkar hale geldi insanlar.
  • Bazen, kimini tanıdığına pişman olursun, kimini de geç tanıdığına.
Güzel Durum Sözleri, Yeni Anlamlı Sözler, Kısa Sözler Yeni, Aşk Sözleri, Güzel Sözler Kısa, Yeni Whatsapp Sözleri, Güzel Facebook Sözleri
  • Ve bir gün bana mesaj attığında her şey için çok geç olacak.
  • Huzurum sensin. Sesin, kokun, sarılışın, gülüşün, kaçamak bakışların, saçların, ellerin.
  • Kıskanıyor ve sürekli kavga çıkarıyorsam, çok seviyorum demektir.
  • Bazı insanlar için yaptığımız fedakarlıkları geri alabiliyor muyuz?
  • Seviyorsa zaten sonunda yine birleşirdi insanlar, aşk gerçekse bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.
  • Çaktırmadan bakmak isterken, göz göze gelinen anın tatlılığı.
  • Vazgeçilmez bir insan yoktur. Çok alıştığınız insanlar vardır.
  • Mesajlaşma bittikten sonra neler konuştuklarına tekrar tekrar bakan insana aşık insan denir.
  • Seni kimse benim gibi sevemez diyenler olacaktır. Onlara benden bahset.
  • Uyuyunca geçmez, başkasını seviyormuş gibi yapınca geçmez, unuttum demekle geçmez, bir kere sevdin mi geçmez. Geçmez yani..
  • Ve ben hâlâ yüzümü ellerinin arasına alıp "Geçti, yanındayım" diyeceğin günü bekliyorum.
  • Kalbim ki kendisine kefilim. Adınla uyandı yine bu sabah.
  • Bensiz çay içenin demliği kireç tutsun. :)
  • Ziyanı yok, gülüşü yeter Usta.
  • Uyanmak istemiyorsan, berbat bir hayatın vardır. İşim ilginç yanı; uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır.
  • Uyudun mu? Ben uyumadım da.
  • Sırf sen “iyi geceler” dilemediğin için, iyi geçmeyen gecelerim var benim.
  • Ne güzel adamlar var. Seven, özleyen, bekleyen, şiir yazan, vazgeçmeyen, aşık olabilen. Ve bir de kadınlar var, böylesi adamlara hiç denk gelmeyen.
  • Kıskanç değilim fakat başkalarına bakma, beni çıldırtacaksın.
  • Küçük yerlere gelmiş BÜYÜK adamlardan korkmayın. Büyük yerlere gelmiş küçük adamlardan korkun..
  • Bir insan gerçekten isterse, yanında olmanın bir yolunu bulur. Bahaneler sadece uzak kalmayı tercih edenler içindir.
  • Ben seni sevmesine severim. Ama toplum buna hazır değil!
  • Gözlerini seyretmek için değil, bakmak için kullan. – Kahraman Tazeoğlu
  • Adam ölmüş, bak. Saç bunu bilmiyor, uzuyor tırnak.
  • Az unutup çok hatırlayan delirir. Özdemir Asaf
  • Mutlu olmayı ihmal etme.
  • Türk kahvesi kokusu, kitap kokusu, yağmurdan sonra toprak kokusu, yeni doğmuş bebek kokusu. Kim bilir Cennet’in kokusu ne kadar güzeldir..

Tumblr Sözleri, Aşk Sözleri Tumblr, Tumblr Sözler

  • Şeytanın en büyük dostu, ağzı gevşek, yüreği yavşak olan insandır.
  • Bir şeyden çok eminim; Kendimi üzdüğüm kadar, kimseyi üzmedim hayatta.
  • Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an.. Bozmadım.
  • Aşık her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.. – Yılmaz Erdoğan
  • Sesinden öpüyorum. Yüreğime serçeler bırakan sesinden..
  • Sen karşındakine içinden geçeni söyle.. O seni öyle kabul etsin..Haa etmiyorsa gönder gitsin. Sen sen oluşunla özelsin!..
  • Sen uyurdun, bilmezdin. Ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.
  • Gelişine seviyorum seni.
  • Adını duyunca değil, yanında başka bir ad duyunca yanar aslında canınız.. – Pablo Neruda
  • Bana yüzünü dönme, gece oluyor sanıyorum.
  • Belki bir gün özlersin..
  • Elinden geleni ardına sokarım!
  • Aşık mı oldun? Ama korkma, geçiyor..
  • Sevgilim Ferhat olmana gerek yok. Bin dolmuşa gel..
  • Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur.
  • İnsan benle yaşlanmaz ha. Valla.
  • Şerefinde kalmadı, neyine içiyoruz?
  • Gönül kimi sevmişse, aşk onda güzeldir.
  • Kafanı bana takmışsın, takma.
  • Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku.. Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı..
  • Kimse bıraktığın yerde beklemez.
  • Tek bir kadına ait olmayı göze alabildiğin zaman erkek oluyorsun..
  • Sevdin sandım, içim içime sığmadı.
  • Çayın bensiz hep acı olsun..
  • İncittiğiniz insanın ve kırdığınız gönlün bedduasından korkun. – Hz. Muhammed (s.a.v.)
  • Gözlerin vardı bakmak için delirdiğim.
  • Çok kere öldüm, hiç kere gömüldüm.
  • Kolayca okunabilen bir şiirin kolayca yazıldığını mı sanıyorsunuz?..
  • Avuçlarından öptüğüm.
  • İnsan sandıklarımız değil miydi? Bizi insanlardan soğutan..
  • Her hata affedilir. Aşık oldum, affet beni.
  • Yitirmeli ne varsa. Başlamalı yeniden..
  • Çayı közde, sevgiyi gözde, tebessümü yüzde, adamlığı özde, mutluluğu azda arayın..
  • Çünkü kimse seni benim kadar sevemez.
  • Gözyaşlarını sil şimdi dostum. Güneş her seferinde yeniden doğuyor!
  • Sen zamanla iyileşen bi yaraydın. Ben kaşıya kaşıya büyüttüm seni.
  • Sıkılırsan güneşten gece oluruz erkenden sen istersen.
  • Varsa bir hatam tekrar yaparım. Yanlış kişiye doğru yapılmaz!
  • Oysa ben sana İstanbul derdim. Onun kadar derin ve yalnız sevdim.
  • Önüne bakmasan diyorum, çarpışsak artık..
  • Sesini diyorum: En çok ben duymalıyım. Hatta bir tek ben. Bilirsin kıskanırım seni gökyüzünden, yeryüzünden.
  • Kollarım kısa galiba, sana uzanamıyorum.
  • Yalnızca Allah`a inanın. Gerisi inanılacak gibi değil. / Necip Fazıl Kısakürek
  • Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir.
  • Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur.. Bana benzer şair olur. Sana benzer şiir olur.
  • Birinin yanında 30 yıl boyunca durup onun kırışmasını izlemek işte gerçek fedakarlık budur.
  • Erkeğinin cebinde parası yok diye Tok`um diyende var Yok`um diyende.
  • Ve ben dilek tutmadım. Hep dua ettim. “Ömrün, ömrüme nasip olsun diye”
  • Eğer kararından pişman olusran ya da işler zorlaşırsa, koşarak geri gelebilirsin.
  • Çok güzel biz olurduk. Sevseydin.
  • Ya bi gün karşılaştığımızda “düşman” gibi değilde “pişman” gibi bakarsak? Hiç düşündün mü?
  • Gel, benim için değil, yemin ederim değil. Başka bi konu var.
  • Gece demek, herkesin kendi başının çaresine bakması demek..
  • Bilmiyorsun, nasıl bir boşlukta olduğumu, yemin ederim bilmiyorsun.
  • Benimsin, seni bir daha hiç görmeyecek bile olsam.
  • Sevdiğini gizlersen, başkasıyla izlersin!
  • O kadar çok hiç bir şey yapmayasım var ki.
  • “Ömrün, saçların kadar uzun ve güzel olsun” dedi giderken adam. Ve kadın, o günden sonra bir daha hiç uzatmadı saçlarını..
  • Yalnızlığım ve ben seni çok bekledik.
  • Senden kendimi almayı unutumuşum.
  • Kalbim kalbini görmüş beğenmiş.
  • Yeter ki kalbimiz ve kişiliğimiz kirlenmesin, gerisini su temizler!
  • Birini suçlama konusunda, fazlasıyla tembelimdir.
  • Bir gün çok zengin olursam, “çocukluk” satın alacağım. Büyüklük sizde kalsın..
  • Özledim seni harbiden..
  • Bazı insanlara yaptığım iyilikleri geri almak istiyorum.
  • Kendim hariç herkesi mutlu ettim.
  • Anlamak istemeyene anlatamazsın..
  • Sen zaten hiç gelme.
  • Ne marka giyersen giy, kefen anonimdir.
  • Sıradaki çayım! Her şeye rağmen, gülmesini ve güçlü görünmesini bilen insanlara gelsin..
  • Mutluluk pantolona işemek gibidir, ıslaklığı herkes görür ama sıcaklığı yalnız sen hissedersin.
  • Benim hakkımda ne düşünüyorsan, Allah sana on mislini versin..
  • Terk etmek kolaysa senin için, el sallamak zor değil benim için!
  • Benim servetim, yanında huzur bulduklarımda saklı!
  • Derdimiz yalnızlık değil, Allah`tan uzaklıktır.
  • Oysaki seninle güzel olmak var.
  • Deli deliyi çeker!
  • Kaybedeceksek iyi niyetimizden kaybedelim, varsın insanlık ölmesin.
  • Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.
  • Sen aşkı basitleştirenlerden birisin, bense yalnızlığın hakkını verenlerden.
  • Ne güzel bir dua; Rabbim, seni sevene sevdir beni.
  • Elbette hatalar yapacağım, hayatın kullanım talimatı yok.
  • Zorsa sev, ama sevmiyorsa zorlama.
  • İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır..
  • İlim üç şeydir; Zikreden dil, şükreden kalp, sabreden beden..
  • Herkes kalbimde bir yere sahipken, senin ülken vardı.
  • Prensip olarak sağlam bi kazık yemedikçe arkadaşlarımın uyarılarını ciddiye almıyorum, ille o kazık yenecek.
  • Sevmek zaman ayırmaktır. Boş zamanları doldurmak değil.
  • Anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa, sensiz karanlıktayım.
  • Her şeye canını sıkma ey gönül. Ne bu dertler kalıcı, ne de bu ömür.. – Hz. Mevlana
  • Kimseyi kınama! Günahından haberin olabilir ama, tövbesinden haberin olmaz!
  • İki şeyi asla unutma! Allah`ı ve ölümü. İki şeyi de unut; Yaptığın iyiliği, gördüğün kötülüğü.
  • Ne kadar çok seversen o kadar zayıf olursun.
  • Kendilerine ait hiçbir hayali olmayanlar sizinkileri de göremezler.
  • Çocuklar “hiçbirşey”de her şeyi bulurlar. Yetişkinler ise “her şey”de hiçbirşeyi.
  • Bizi doyurup içiren ve bizi Müslümanlardan eyleyen Allah`a hamdolsun.
  • Hayatta yaptıklarımız, sonsuzlukta yankılanır.
  • Hayatta en büyük zevk, başkasının “yapamazsın” dediğini yapmaktır.
  • Bence birbirimize daha fazla geç kalmayalım.
  • Bizi bilen bilir, bilmeyende kendisi gibi bilir!
  • Yenile yenile yenmesini öğrendim.
  • En kötü günlerinde yanında biri varsa omzuna başını rahatlıkla koyabiliyorsan çok şanslısın, kıymet bil.
  • Yürüdüğün yolda kimseyi bekleme. İşi düşerse, o sana yetişir. :)
  • Dünyada kazanmış görünüpte ahirette kaybedenlerden eyleme Allah`ım.
  • Güzel kızların yalnız olmasının sebebi; özgüvensiz erkekler.
  • Erişmek istedikleri bir hedefi olmayanlar, çalışmaktan zevk almazlar.
  • Havalar soğuduğunda gölge veren ağaçlar unutulur.
  • Aklın başına geldiğinde pişman olacağın bir işi sakın yapma.
  • Lafa gelince “ahir zaman” Namaza gelince “yokki zaman”..
  • Herkesin işine yaradığın kadar iyisin şu hayatta!
  • Açık kalple konuşan düşman, içten pazarlıklı dosttan daha iyidir.
  • Hayallerimizi yanlış insanlarda tüketiyoruz..
  • Hiç küçük bir tercihin tüm hayatını nasıl değiştirebileceğini düşündün mü?
  • İyi ol dediler, kötü nasıl olunur bilemeden. İyi misin dediler, bir kere bile gerçekten nasılsın demeden.
  • Söylenemiyor çok şey, susmadan.
  • Fırsat çıkmadıkça kabiliyetler pek az işe yarar.
  • Davet et, hayret et, af et, tövbe et ama, ihanet etme.
  • En mükemmel insan, başkalarına en çok yararı dokunan insandır. – Hz. Muhammed(s.a.v.)
  • Rabbim, dostumunda, düşmanımın da benim için istediği ne vars benden önce ona nasip et.. Amin.
  • Unutmayalım, dünyada yaşamıyoruz, sadece dünyadan geçiyoruz!
  • Hani mutlusundur ama hep bir şeyler eksiktir ya öyle işte.
  • Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kâfi.
  • İyiliğe gücün yetmezse bari kötülük yapma.
  • Güzelim bize delikanlı olmayı öğrettiler. Benim sevdiğim kadını kıskanmama lüksüm yok.
  • Bekliyorum. Öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.
  • Üzülme! En azından herkesle hayal kurulmayacağını öğrendin!
  • Yeryüzündesin. Bunun bir tedavisi yok.
  • Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederim de sen olmamışsın sıkıntı orada..
  • Sabret, sen sabrettiğin kadar, arzuların senin olacak..
  • Gitgide alışıyorum sana, hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz.
  • Şimdi sen; Uzattığın elini tutmayan ele mi dargınsın, Yoksa tutmayacak bir ele uzattığın için, kendine mi kızgınsın?
  • Sonra sen geldin. Güldün, Sarıldın. Gönlümdeki en kurak topraklar, papatya bahçesi oldu.
  • Canım ol. Sevdiğim ol. Sevenim ol. Dostum ol. Ailem ol. Ama asla pişmanlığım olma. Dayanamam.
  • Kalbi kırılmış kadın öyle bi susar ki tribine bile hasret kalırsın.
  • Para herşeyi yapar diyen adam, para için herşeyi yapan adamdır.
  • Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata.. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.
  • Bazen inanmak, en büyük kumardır.
  • Aşk, iki bedende yaşayan bir tek ruhtan oluşur.
  • Üç şeyden yoruldum: ağlamak, affetmek, hayal kurmak.
  • Her zaman inandığım bir şey vardır, iyi kalpli olmak. Mükemmel olmaktan çok daha iyidir.

• İnstagram Sözleri •
• Facebook Sözleri •
• Twitter Sözleri •




Hiç yorum yok

Yorum Gönder