13 Haziran 2016 Pazartesi

Two and a Half Men Dizi Replikleri

Megan : Sırtıma güneş kremi sürer misin? Alan : Hayır süremem. Megan : Yapmazsan yanacağım! Alan : Yaparsam da ben yanacağım! ... thumbnail 1 summary

  • Megan : Sırtıma güneş kremi sürer misin?
    Alan : Hayır süremem.
    Megan : Yapmazsan yanacağım!
    Alan : Yaparsam da ben yanacağım!
  • Alan : Ben bir fahişeyim, Charlie.
    Charlie : Kendine bu kadar yüklenme. Jake'in saçının kestirilmesi gerekiyordu senin de paran yoktu.
    Alan : Ne, hayır hayır. Bir bayana zevk vermek için para aldım.
    Charlie : Dur bir dakika. Sen bir bayana zevk mi verdin.
    Alan : Bu ellerin nasıl da güçlü orgazmlar yaratmaya yetisi olduğunu inanamazsın.
    Charlie : Hayır hayır, onu hep biliyordum. Sadece başkalarına da bunu yaşatabildiklerine inanmakta zorluk çekiyorum.

  • Alan : Onunla bununla yatıp kalkma işlerini ayarlamaya ayırdığın enerjinin yarısını doğru dürüst bir ilişki
    kurmaya harcasaydın çok daha mutlu olurdun.
    Charlie : Hayal etmesi bile zor.
    Alan : Bir aile kurmaya niyetin yok mu?
    Charlie : Evlenmekten mi bahsediyorsun?
    Alan : Evet.
    Charlie :Bak ne diyeceğim, Bay Evcimen. Evini temizleyen ve alışverişini yapan birisi varsa ve yatağın da hiç boş kalmıyorsa, mallarının yarısını başka birine vermek gibi hasta bir fikre kapılmadığın sürece bir karım olsun diye tutturmazsın.
  • Evelyn: ee, jake, lise nasıl gidiyor?
    Jake : Ben 8.sınıftayım.
    Evelyn : Anlıyorum. Liseye ne zaman başlıyorsun?
    Jake : Söylemesi zor.8. sınıf gerçekten kıçımı tekmeliyor.
    Alan : Jake, dil!
    Jake : Evet, dil, matematik, fen, tarih, fizik.
    Evelyn : anlıyorum, canım.
    Jake : Dolabımı bile bulamıyorum.
  • Charlie : Bu bir Rolex. Beni bir kol saati için sattın.
    Alan : Seni bir kol saatine satmadım. Seni garanti belgeli bir İsviçre kronometresi için sattım. Paslanmaz çelik kaplamalı ve 300 metrede bile su geçirmiyor. Ve bak, hareketle şarj oluyor.
    Charlie : Sağ bileğine tak da sonsuza kadar çalışsın.
    Alan : Vay be, iyi fikir.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder