30 Mayıs 2016 Pazartesi

Aşk Mesajları

Seninle herşeye varım ben, sen benim uğurlu yolumsun. Yıldızlara yürürüm seninle, sen iste canım senin olsun. Hani gözler vardır s... thumbnail 1 summary

  • Seninle herşeye varım ben, sen benim uğurlu yolumsun. Yıldızlara yürürüm seninle, sen iste canım senin olsun.
  • Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, birde aşk vardır seni anlatır..
  • Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; Kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü yanağını uzat.
  • Seni bulmaktan çok aramak isterim. Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değilde, sana hep yeniden başlamak isterim…
  • Tek kaldı dünyam, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim, dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, Alevim olur musun? Hiç aşık olmadım desem, aşık olur musun?
  • Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle.. Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.
  • Dilerim, mutluluk yağmurları altında, şemsiyesiz kalasın.
  • Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim?
  • Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Onuncu köyden, sesleniyorum: Seni seviyorum!
  • Canımı kapına, yüreğimi ellerine, ruhumu bedenine, uykumu yatağına, öpücüklerimi dudağına göndereceğim!. www.sozlervereplikler.com Ve yemin ederim seni ölünceye kadar seveceğim!..
  • Bana o kadar yakınsın ki, seni ben sandım. Sana o kadar yakınım ki, beni sen sandım.
  • Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamını taşısaydı ve sen bana, seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı..
  • Bana kalpsiz diyorlar. Çünkü, kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar.
  • Seni ne zaman unutacağımı sorma çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum..
  • Her bakışta, aklımı başımdan alıyor, dünyadan uzaklara dalıyor, alemde bir tek bana bakıyor, yıldızlara odaklanıp akıyor, kara delikleri delen. O güzel gözlerin.
  • Aşk seni seviyorum demekle değil, onun uğruna ölebilmektir.
  • Çiçekler güzeldir, bir gül kadar değil. Hayaller güzeldir, gerçekler kadar değil. Sende güzelsin, kalbin kadar değil. Seni herkes sever, ama benim kadar değil.
  • Benim sadece sana ihtiyacım var, sesine, gözlerine, mesajlarına, cümlelerine..
  • Adını yazmışım kalbime, silmeye kimin gücü yeter? Seviyorum seni, yasak da olsa, ayırmaya kimin gücü yeter? Aklımdan çıkarsalar da, kalbimden çıkarmaya kimin gücü yeter?
  • Öyle bir gün gelsin ki, evin anahtarı ikimizde de olsun.
  • Benim için insanlar ikiye ayrılır: Sevdiklerim ve diğerleri. Sevdiğim insanlar da ikiye ayrılır: Çok sevdiklerim ve diğerleri. Çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır: SEN ve diğerleri.
  • Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte AŞIK olacaksın..
  • Seni seviyorum derken, hiç yalan söylemedim. Yalan söylerken, hiç, Seni seviyorum demedim.
  • Herkesin bir umudu vardır, bir savaşı, bir kaybedişi, bir acısı, bir yalnızlığı, bir hüznü, çünkü; Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.
  • Aklım sende kaldı, yüreğimde. Geri de istediğim yok, varsın kalsın. Ne zaman geri verirsen, alır giderim o zaman.
  • Akşamın son bulan ufuklarında, güneş damla damla erirken, hayatta kalan tüm duygularımla, sana sesleniyorum: Seni seviyorum.
  • Bir isteğim var sadece senden, onun kokusunu al getir, onu saçlarını al getir, hatta mümkünse onu al getir bana rüzgar.
  • Aldığım nefes yarım, kesildi can damarım. Söyle bana bir tanem sensiz nasıl yaşarım?
  • Öyle bir gün gelsin ki, evin anahtarı ikimizde de olsun.
  • Aşk, içinden çıkamayacağınız bir okyanustur. Boşa yürek sallıyorsunuz, bilin istedim.
  • Ne zaman onu anlatmaya çalışsam, tekrar aşık oluyorum..



Hiç yorum yok

Yorum Gönder