20 Haziran 2016 Pazartesi

Hayko Cepkin Sözleri

Farklı görünsek de aynı şeyleri anlatıyor ve yaşıyoruz. İnandığım şeyi yapıyorum. Gerçekten yüreğimden gelen şeyi yapıyorum. Onun ... thumbnail 1 summary

  • Farklı görünsek de aynı şeyleri anlatıyor ve yaşıyoruz.
  • İnandığım şeyi yapıyorum. Gerçekten yüreğimden gelen şeyi yapıyorum. Onun için, daha çok karşılaşacağız.
  • İnsanları güldürmeyi seviyorum,ama müzikal anlamda onu yapamam.
  • Yeterince anlaşılır dilde konuşan insan var. Birazcık anlaması için düşünmesi gerekiyor insanların.
  • İnsana kıymet veren ölümdür.
  • Hayatta kaybedeceğin her şeyin kıymetini bil.
  • Keşke dünyaya uzaylılar saldırsa bizde birlik olsak.
  • Hayatın bittiği zaman star oldun demektir.
  • Hiçbir zaman son sözüm yoktur.
  • Hayatta en korktuğum şey ellerimi kaybetmem.
  • Tüm bu olup bitenin anlamı sensin.Sebebini bilmediğin başlangıcın sebebi olmayan finalini de göreceksin.Ne ben,ne sen.Farkına varmadan farkına varabiliyor isen tadına varacağın tek şey ZAMAN.Paylaş,hükmetme.Savaş ama hor görme.Yenil ama pes etme.Kaybet, ama boyun eğme.Kazan ama böbürlenme.Sev,sevil,öfkelen,nefret et,özür dile,vazgeç,gururlan,Geri dön,ağla,kork! Bol bol gülümse,kahkaha at.Hepsi senin,zamanı kaybetme,tadını çıkar.
  • Saçım her şeyi anlatır.
  • Kişilere özel müzik yapmıyorum. Ben kendime has bir müzik yapıyorum. Ve önce kendim dinliyorum, kendim onay verdikten sonra bunu sana sunuyorum. Sunduğum insanların içinden, beğenenler ve beğenmeyenler olacaktır. Beğenmeyenler, dinlememekte çok fazlasıyla özgürdür. Çenelerini kapatmak durumundalar. Çünkü dinleyenlerin de sinirini bozmak zorunda değiller.
  • Her geçen gün daha da büyüyoruz! İşte! Gururumuzun tablosunu seyrediyoruz! Her gittiğimiz yerde, her geçen gün; daha da çoğalıyoruz! Bizleri takip eden herkese sonsuz teşekkürler. Daha da iyilerinde, her zaman daha iyilerinde! Her şey bizler için! İyilik için! İyiliği unutmayın. Sonuna kadar! Sonuna kadar! Daha iyilerinde görüşmek üzere. Çok sağolun.
  • Rock müziği gururlu bir müzik olarak değerlendiriyorum.
  • Ama her şeye rağmen istemediğim hiçbir projenin içinde olmadım.



Hiç yorum yok

Yorum Gönder