4 Haziran 2016 Cumartesi

Serçe Sarayı Dizi Replikleri

Vicdan insanın en büyük yarasıdır.. Benden başka kimseyi sevmedin sen bu hayatta. Uzun zamandır senin kadar değer verdiğim b... thumbnail 1 summary

  • Vicdan insanın en büyük yarasıdır..
  • Benden başka kimseyi sevmedin sen bu hayatta.
  • Uzun zamandır senin kadar değer verdiğim birine rastlamadım..
  • O senin bırakıp gittiğin kadın değil artık.
  • Daha söylemediğim sözler var..
  • Herşeyin suçlusu sensin, senin kadar bencil bir kadından anne mi olur?
  • Bugüne kadar yaptığım her şeyi senin iyiliğin için yaptım. Serçe’ye de yardım edeceğim.
  • Neyi eksik yaptım? Neden her şey kötü gidiyor?
  • Anlaşıldı Öğretmen Bey, sana her şeyi yeniden öğreteceğiz.
  • Geçmişi bir yara gibi içinde taşısanda,hep umut vardır.
  • Sana hizmet ediyorum diye beni gurursuz mu belledin!
  • Erkek adam aldatır mı?
  • Benim kalbim de, kapım da mühürlü artık.
  • Serçe: O taksimetre niye çalışmıyor?
    Kadir: Başka işi varmış!
  • Yanına bile yaklaşamazsın. Serçe değil o, kartal kartal…
  • Kadınlar güldükçe dünya güzelleşir.
  • İnanmak ince bir yaradır şimdi..
  • Benim ailem hayatımı elimden aldı…
  • Sevdiğimi demez isem, sevmek derdi beni yorar…
  • Hayatın kendisi benden daha acımasız.
  • Bir yarın düşün yanında olduğum…
  • Aynı güneşin etrafında dönen iki dünya gibiyiz…
  • Ahh Serçe ah! Bir kere bile dinlemedin ki beni…
  • Bazen masal gerçeği gölgeler, bazen gerçek masalı…
  • Dimdik durmaya çalışıyorum, yorulma pahasına…
  • Korktuğun birini sevemezsin.
  • Bir derdim var, bin dermana değişmem.
  • Bazen tüm dünyada tek başına kalmış gibisindir.
  • Kardeş hep affettiğimizdir.
  • Küllerimdir aşktan kalan…
  • Çünkü sen hep, yıllar sonra kavuşmak gibi gülüyordun.
  • Arkadaşlar iyidir, yüzünüzü güldürür.
  • Aşk, bir inatlaşmadır…
  • Aşktan yana söz duyunca, ben hep seni düşünürüm.
  • O senin ezel gününden kaderin, sen onu nasılsa bin kere daha seveceksin.
  • Bir masal, bir taş ağırlığında olabilir mi? Olurmuş meğer.
  • Serçelerin onuruna göre değişir dünya.
  • Sende ihanet, bende matem kalacak…
  • Gel, aylara, güneşlere filan gidelim…
  • Burası Serçe’nin sarayı, sultanı da benim!
  • Aşık adam sınanmaz…
  • Serçeler yıldızlara yakından bakabilir…



Hiç yorum yok

Yorum Gönder