23 Haziran 2016 Perşembe

Yanıyorum Senin için Beşiktaşım

Senin sevgindir bize atadan kalan Hep şerefinle oyna hakkınla kazan Bizi siyah beyaz renklere bağlayan Beşiktaş göğsünde taşıdığın a... thumbnail 1 summary

Senin sevgindir bize atadan kalan
Hep şerefinle oyna hakkınla kazan
Bizi siyah beyaz renklere bağlayan
Beşiktaş göğsünde taşıdığın arman

Yürü sen korkma haydi engelleri aş,
Damarımda kanım ol gözlerimde yaş,
İster şampiyon olma yeter ki savaş,
Aşığız renklerine Büyük BEŞİKTAŞ.

Yüreğim hasrete de senle teselli
Olmuştur bir ay tutulması misali
Sana özlemli, sevdalı, sana deli
Yaşıyorum Beşiktaş'ım inan seni

Ağaçlı Yollarında Dolmabahçe'de
Söylediğim besteler yine seninle
Ağır ağır adım adım sevginle
Yanıyorum senin için Beşiktaş'ım.

Beşiktaş Sözleri – Beşiktaş Besteleri




Hiç yorum yok

Yorum Gönder